onsdag 8 januari 2014

Året 2014

Jag avlägger aldrig några nyårslöften, men jag har några saker som jag skulle vilja med det nya året. Här kommer dom i listform utan inbördes ordning:

- Börja motionera mer, både för kroppens skull, men oxå för att förhoppningsvis bli piggare.

- Tro på mig själv vad gäller konsten, skapa det jag känner för oavsett vad andra tycker, har sagt det förr, skapandet för mig handlar mycket om känslan!

- Försöka leva i nuet, njuta av dagen. Jag har en förmåga att se framåt för mycket, ibland så mycket att jag glömmer att ha det bra i det som är nu.

- Uppmuntra andra, ge komplimanger, berätta för vänner och familj att jag tycker om dom!

- Om jag får med mig min man,  (annars kan det bli väldans svårt, självdisciplin som man har, eh) börja äta nyttigare, åtminstone inte äta godis och chips under veckorna och dra ner på fikat.

- Komma fram till vad jag ska göra efter skolan och få frid över framtiden.

Ja, det var väl det. Har ni några tankar om året som ligger framför?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar